Prekių grąžinimas

  • • Prekės grąžinamos per 14 darbo dienų nuo prekės gavimo.
    • Prekė turi būti grąžinama saugioje, nepažeistoje pakuotėje.
    • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.
    • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (neištepta, nesuplėšyta, tvarkingai supakuota ir pan.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama brokuota prekė.
    • Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.
    • Pinigai grąžinami tik už prekes ir pervedami į Pirkėjo banko sąskaitą per 5 darbo dienas nuo grąžinamų prekių gavimo.
    • Užsakant ir grąžinant prekes Omniva paštomatu, gaunami 2 durelių kodai: atsiėmimui ir grąžinimui. Tokiu atveju grąžinimo išlaidos nekainuoja.
    • Grąžinamų brokuotų prekių pristatymo išlaidas padengia Pardavėjas. Kitais prekių grąžinimo atvejais, pristatymo mokestį turi mokėti Pirkėjas.

    Grąžinimo žingsniai

    • Užpildykite Grąžinimo formą (Formos spausdinti nereikia, užpildote ir spaudžiate mygtuką Pateikti. Formos kopija pasitikrinimui siunčiama ir Jums el. paštu. Pastebėjus klaidų, formą galite pateikti iš naujo.)
    • Prekes grąžinkite formoje pasirinktu būdu:

    • Omniva paštomatu su gautu grąžinimo kodu pristatymo metu (Prie paštomato pasirinkite Grąžinti siuntą, įveskite turimą grąžinimo kodą, atsidarius durelėms įdėkite siuntą)
    • Užsisakius prekes kitais būdais, grąžinimą pasirenkate vieną iš šių: Omniva paštomatu, LPexpress paštomatu ar DPD paštomatu. (Prie paštomato pasirenkate Siųsti siuntą, pasirenkate bet kurį paštomatą, esantį Mažeikių mieste, gavėjo telefono numerį nurodote +370 699 95806)

    • Gavus grąžintas prekes per 5 darbo dienas suformuojama Kreditinė PVM sąskaita faktūra ir atliekamas pinigų grąžinimas į formoje nurodytą sąskaitą. El. paštu informuojama apie atliktą grąžinimą.

  • Prenumeruok ir gauk 5% nuolaidą

    Sekite mus socialiniuose tinkluose