Pristatymas ir apmokėjimas

  • Apmokėjimo būdai

    ◘ Banko pavedimu

    ◘ PaySera (mokėjimai.lt - nukreipiama tiesiogiai į el. bankininkystės sistemą pagal pasirinktą banką)

    ◘ Grynais ar kortele pristatymo metu

     

    Pristatymo būdai

    Omniva paštomatas

    ◘ Kaina: 2,00 Eur.

    ◘ Paštomatų adresus galite rasti čia >>

    ◘ Atsiimti siuntas iš Omniva paštomato itin greita ir paprasta. Kai siunta bus pristatyta į paštomatą, gausite SMS žinutę, kurioje bus nurodyta:

    • Siuntos numeris;

    • Paštomato pavadinimas;

    • Paštomato durelių atidarymo kodas.

     

    Kurjeris

    ◘ Kaina: 3,65 Eur.

    ◘ Siuntos pristatomos į namus arba biurą. Pristatymo dieną kurjeris skambučiu informuoja apie siuntos pristatymo laiką.

     

    Lietuvos paštas

    ◘ Kaina: 2,50 Eur.

    ◘ Siuntos iki 2 kg pristatomos į namus arba biurą. Tik tuo atveju, jei pašto darbuotojas neranda gavėjo, palieka pranešimo lapelį, su kuriuo siunta atsiimama pašto skyriuje.


    Užsisakius prekių už 50 Eur ar daugiau ir apmokėjus iš anksto, pristatymas visais būdais NEMOKAMAS.

    Pristatymo kainos atsiskaitant grynais ar kortele pristatymo metu:

    ◘ Omniva paštomate atsiskaitant tik kortele: 4,50 Eur.

    ◘ Kurjeriui atsiskaitant grynais ar kortele: 5,40 Eur.

    ◘ Lietuvos pašte atsiskaitant grynais ar kortele: 6,00 Eur.

     

    Pristatymo terminas

    Užsakytos prekės pristatomos per 1-2 darbo dienas iš kategorijos „Greitas pristatymas“ arba 5-9 darbo dienas iš kitų internetinės parduotuvės kategorijų. Užsakius prekių iš skirtingų kategorijų, jos bus pristatytos vienu siuntimu per 5-9 darbo dienas.

    Prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo sekančios darbo dienos po apmokėjimo gavimo. Apmokėjimą atlikus savaitgalį ar švenčių dienomis, pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo artimiausios darbo dienos.

    Užsakymas apmokant grynais ar kortele pradedamas vykdyti nuo sekančios darbo dienos po užsakymo patvirtinimo gavimo. Užsakymo patvirtinimą gavus savaitgalį ar švenčių dienomis, pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo artimiausios darbo dienos.

    Jei dėl tam tikrų priežasčių prekės būtų pristatomos vėliau, apie vėlavimo priežastis ir terminus pirkėjas informuojamas asmeniškai.

     

    SVARBU

    Jeigu pristatymo metu pastebėjote, kad siuntinys yra pažeistas ar kitaip apgadintas turite teisę jo nepriimti. Kitu atveju pretenzijos dėl gautų prekių, kurios galimai buvo sugadintos pristatymo metu, gali būti nepriimamos.